Бекітемін:
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
_____________ А. Мұратқызы.
Кітапхана жұмысының жылдық жоспары
Кітапханашы: Махамбетова М.А.
2018-2019 оқу жылы
І. 2018-2019 оқу жылына кітапхананың негізгі міндеттері:
- Эмоционалды, адамгершілік, ақыл ойды дамытуға жағдай жасай отырып, жан-жақты тұлғаны дамытуға барлық әдіс-тәслдерді қолдану.
- Педагогтер мен оқушылардың өз бетімен білімдерін көтеруді ақпараттық- кітапхана арқылы және оқу – тәрбиелеу барысы арқылы қамту.
- Студенттерді оқу мәдениетіне үйрету, кітапқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру, кітапхананы пайдалана алуға үйрету. Студенттердің оқу бағдарламасын табысты меңгеруге, танымдық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту үшін жүйелі түрде әдебиеттерді оқуға талпындыру.
- Студенттерді ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.
- Электрондық білім беру ресурстарын пайдалану.
- Қазақстанның тарихи даталарын білу және патриоттық тәрбие беру.
- Мұғалімдердің педагогикалық, әдістемелік шеберліктерін көтеруді педагогикалық әдебиеттерді насихаттау арқылы әсер ету.
- Оқырмандарға сапалы қызмет көрсету үшін дәстүрлі және жаңа кітапханалық технологияларды меңгеруді іске асыру.
- Әлемдік және отандық мәдениеттердің байлығын оқушыларға таныстыру.
- Колледж ұжымына, кітапханаға, отбасына байланысты , ата-аналарды педагогикалық тұрғыдан ақпараттандыру.
ІІ. Колледж кітапханасының негізгі функциялары
- Ақпараттық – ақпараттардың берілу түрі мен форматын, берілу түріне қарай пайдалану мүмкіндіктерін беру.
- Тәрбиелік – мектепке, туған жерге және мемлекетке деген қарым-қатынасына байланысты патриоттық сезімдерін дамытуға әсер ету.
- Мәдениеттік – студенттердің эмоцоналдық күйлерін дамыту, әлеуметтік танымдарын және мәдениеттік тәрбиелеу, іс-шараларды ұйымдастыру.
- Білім беру – білім беру бағдарламасындағы пәндер бойынша және колледжді дамыту міндеттерін қалыптастыру, білім беру мақсаттарын қамту және қолдау.
III. Кітапхана қызметінің бағыттары
№ |
Жұмыстар мазмұны |
Орындалу уақыты |
I. Кітапхана қорын қалыптастыру |
||
1 |
Оқу әдебиеттерін қорымен жұмыс |
|
1.1 |
- Қор қызметіне қорытынды жасау - 2018-2019 оқу жылына оқу әдебиеттері мен оқулықтармен студенттерді қамтудың диагностикасы - АББ-не колледждің оқу процессін оқыту-тәрбиелеу бойынша анықтамаларды жазу . |
Қыркүйек - қазан
|
1.2 |
- Студенттерге оқулықтарды беру және қабылдау |
Мамыр-маусым Тамыз-қыркүйек |
1.3 |
- Тапсырыстың орындалғанын бақылау - Келген оқулықтарды өңдеу және қабылдау, тіркеу. |
Жыл бойы
|
1.4 |
Оқу әдебиеттерін сақтау бойынша жұмыстар: топтар бойынша оқулықтарды тексеру |
Қазан,желтоқсан, сәуір |
1.5 |
Оқу бағдарламасын ауыстыру және көнергендерін есептен шығару |
Мамыр-тамыз |
1.6 |
Қордың жаңа басылымдарын негіздеу |
Келуіне қарай |
1.7 |
Есепке алу журналын түзету. Оқулықтарды беру журналын жүргізу |
Қыркүйек,мамыр Жыл бойы |
1.8 |
Оқу қорын сақтау бойынша жұмыстар жүргізу: - «Оқулыққа ұзақ өмір тілейміз» тексеру (жалпы колледждік – жартыжылда 1 рет,); - Оқу әдебиеттерімен жұмыс және оларды пайдалану ережесі туралы колледж сағаттарында, ата-аналар жиналысында, кітапханалық дәрістерде ұжымдық кеңес жүргізу; |
Қазан, сәуір Үнемі
Жыл бойы Үнемі |
1.2 |
Көркем әдебиеттер қорымен жұмыс |
Жыл бойы |
1.2.1 |
Қордың құрамымен танысу |
Қаңтар |
1.2.2 |
Жаңа түсірілімдерді тіркеу және техникалық өңдеу, жүйелеу, уақытында қабылдау |
Жыл бойы |
1.2.3 |
Кітапхана қорын есепке алу |
Жыл бойы |
1.2.4 |
Оқырмандарға басылымдарды беру |
Үнемі |
1.2.5 |
Сөрелерге қорларды дұрыс қоюды сақтау |
Үнемі |
1.2.6 |
«Ашық сөрелер» ұйымдастыру |
Жыл бойы |
1.2.7 |
Оқырмандар үшін жайлы жағдай жасау және қолдау |
Үнемі |
1.2.8 |
Кітапхана белсенділерінің күшімен кітаптарға «жедел көмек» ұйымдастыру |
Жарты жылдықта 1 рет |
1.2.9 |
Кітаптар қорын сақтау бойынша жұмыстар жүргізу |
Үнемі |
1.3.1 |
Мерекелерге, мерейтой даталарына, рефераттарға, хабарламаларға, топтар сағаттарына оқырмандар өтінімін өтініштері бойынша жоспарлау, ұсыныстар тізімін құру |
өтінім бойынша |
II. Оқырмандармен жұмыс |
||
2.1 |
Жеке жұмыс - Оқырмандарды қайта тіркеу (келуі/ кетуі, топтарды қайта тіркеу) - 1-курс студенттерін колледж кітапханасына тіркеуді ұйымдастыру - Абономентте оқырмандарға қызмет көрсету - Кітап таңдау кезінде ұсыныстар беру - Оқылғандар туралы кеңес - Колледж кітапханасына жаңадан түскендерге жарнамалық кеңес жүргізу - Оқырмандар формулярымен танысу және талдау |
Қыркүйек
Үнемі |
2.2 |
Колледж кітапханасы мүшелерінің отырысы - Стандартқа сәйкес оқулықтар тізіміндегі оқулықтарды
топтар ұжымын қамтудың диагностиксы - Оқулықтарды сақтау деңгейі - Жартыжылдықта оқылғандарға талдау қорытындысы - Колледж кітапханасындағы көп оқылатын кітаптарды анықтау бойынша сауалдар - Колледждің ең үздік оқырманы байқауы - 2018-2019 оқу жылына оқулықтардың сақталу деңгейін анықтау |
Қыркүйек
Желтоқсан
мамыр ақпан
Мамыр
|
2.3 |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс - Жаңадан түскен оқу-әдістемелік әдебиеттер туралы мұғалімдерді ақпараттандыру - Жаңа оқу жылында оқыту құралдары мен студенттердің таңдауына бағыт бере отырып, ӘБ пән мұғалімдеріне ақпараттық жұмыс - Сабаққа әдістемелік көмек көрсету - Белгілі тақырып бойынша әдебиеттер мен мерзімдік басылымдарды іздеу. Колледж газетін дайындау үшін пәндер апталығына материалдар жинақтау - Мұғалімдерді бірлесе өткізетін іс-шараға тарту |
үнемі
ӘБ мен педагогтердің |
Кітапхананың 2018 - 2019 оқу жылында өткізілетін іс-шаралар жоспары
Қыркүйек
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Кітапханамен таныстыру |
саяхат |
Жыл бойы |
Махамбетова М.А.. |
2 |
«Ата Заңым-Алтын қазығым» |
баяндама |
қыркүйек |
Махамбетова М.А. |
3 |
«Тіл тұмар-бір шынар» |
Кітап көрмесі |
қыркүйек |
Махамбетова М.А. |
4 |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
пікіралысу |
Жыл бойы |
Махамбетова М.А. |
Қазан
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Ұстазым менің мәңгілік, жанымда қалар жаңғырып» |
Мәнерлеп оқу |
қазан |
МахамбетоваМ.А. |
2 |
«Қарттарым- асыл қазынам» |
Кездесу,жүздесу |
қазан |
МахамбетоваМ.А. |
3 |
«Кітап- ең сабырлы ұстаз» |
тренинг |
қазан |
МахамбетоваМ.А. |
Қараша
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Ата-ананың сөзі-тәрбиенің көзі»(оқимыз,талдаймыз, көреміз отбасылық бағытта) |
Баяндама |
қараша |
Махамбетова М.А. |
2 |
Аудандық өлкетану мұражайы |
саяхат |
қараша |
Махамбетова М.А. |
3 |
Қобда ауылына – 90жыл |
Тарихи-танымдық сағат |
қараша |
Махамбетова М.А. |
Желтоқсан
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Кемеңгер елбасы-ырысы елімнің» (Бірінші Президент күніне арналған) |
Шығармашылық кеш |
желтоқсан |
Махамбетова М.А. |
2 |
ЖИТС-ке жол бермеу денсаулықты сақтау |
Ақпарттық сағат |
желтоқсан |
Махамбетова М.А. |
3 |
Тәуелсіздік –бақыт жолы!» |
Мерейлі той |
желтоқсан |
Махамбетова М.А. |
Қаңтар
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Өзімді сақтау – менің байлығым |
Ақпараттық шолу |
қаңтар |
Махамбетова М.А. |
2 |
«Салауатты өмір-Заман талабы» |
Танымдық сағат |
қаңтар |
Махамбетова М.А. |
3 |
Абайдың жүрегі «Қазағым, халқым деп соқты» |
Әдеби кеш |
қаңтар |
Махамбетова М.А. |
Ақпан
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Мен өмірді жырлау үшін келгенмін» (М.Мақатаев-88жыл) |
Поэзия кеші |
ақпан |
Махамбетова М.А. |
2 |
Кітап оқи білемізбе? |
Кітап көрмесі |
ақпан |
Махамбетова М.А. |
Наурыз
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Қыз бала –өмір көркі |
сайыс |
наурыз |
Махамбетова М.А. |
2 |
«Ұлыс күні - Наурыз келді» |
буктрейлер |
наурыз |
Махамбетова М.А. |
3 |
Семейге-25жыл |
Тарихи-танымдық сағат |
наурыз |
Махамбетова М.А. |
Сәуір
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Асыл досымыз-Кітап» |
Оқыраман бенефисі |
сәуір |
Махамбетова М.А |
2 |
Мамандық алу-мақтанышым |
Библиографиялық сабақ |
сәуір |
Махамбетова М.А. |
3 |
Табиғатты қорғау -қасиетті іс |
Баяндама |
сәуір |
Махамбетова М.А. |
Мамыр
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Әлия Молдагулова ерлігіне- 75жыл толу
|
Танымдық сағат
|
мамыр |
Махамбетова М.А. |
2 |
Ақын-елдің еркесі, батыр –елдің серкесі! |
Тақырыптық көрме |
мамыр |
Махамбетова М.А |
3 |
Мәңгі желбіре -Жеңіс алауы! |
Кітап көрмесі |
мамыр |
Махамбетова М.А |
Маусым
Р / с |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Кітап-білімнің қайнар көзі |
Оқулықтармен жұмыс |
маусым |
Махамбетова М.А. |
2 |
«Денсаулық-өмірдегі негізгі байлық!» |
Тәрбие сағаты |
маусым |
Махамбетова М.А. |
3 |
Жасай бер, жаса Тәуелсіз елдің Рәміздері! |
Танымдық сағаты |
маусым |
Махамбетова М.А. |
4 |
Жылдық жұмыстың қорытындысын дайындау |
|
маусым |
Махамбетова М.А.
|
Оқырмандарды кітапханаға тарту жұмыстарын ұйымдастыру.
Кітап студент үшін қуаныштың күші емес жан-жақты тәрбиенің қайнар көзі. Ол ұрпақты айналадағы өмірмен таныстырады, адамгершілік қарым қатынасты, жақсылық пен жамандықты, шындық пен әділдік жөнінде түсініктерін қалыптастырады. Кітапқа деген сүйіспеншілік одан алған білімін өмірде қолдана білу балаға өзінен-өзі келе қоймайды. Бұл жерде кітапханашының, мұғалімнің, ата-ананың көмегі керек. Жан азығы кітапты жас ұланды «Балалық» деп аталатын балғын шақтан тәрбиелеген абзал. Кейбір кітап оқымай топтың студенттерінің ата- аналарымен педсоветте топ жетекшілеріне айту, ұйымдасқан түрде талқылау, экскурсияға шығу және тағы басқа әдістерді қолдана білу арқылы мектепте бірден – бір оқымайтын студент болдырмау үшін жүйелі түрде жұмыс жүргізу керек. Студенттерді кітапханаға тарту мақсатында олармен жүргізлетін көпшілік жұмыстардың мынадай түрлерін жүргізуге болады.
- Кітап көрмесі.
- Әңгіме.
- Дауыстап оқу.
- Оқырмандар коференциясы.
- Библиографиялық шолулар
Активтермен жұмыс
Активтермен жұмыс нағыз оқырмандар коллективі тәрбиелеу болып табылады. Активті тәрбиелеу ісі кітапханашының күнделікті жұмысында студентпен әртүрлі көпшілік жұмыстарын өткізу барысында жүзеге асырылып отырады Актив оқырмандар арқылы көптеген студенттерді кітаппен жұмыс істеуге үйретіп кітапхана әлеміне қызықтырып оларды кітапқа деген ынтасын арттырады.
- Оқу жылы басында активтерді қайта сайлап, оған жетекшілік ететін оқырмандар жетекшісін сайлап алу.
- Активтердің күн сайын кітапханаға кезекшілік етуін қамтамасыз етіп отыру.
- Кітапхана жұмысын активтерге таныстырып оларға жұмыстарын беріп отыру.